وکیل تغییر سن شناسنامه (مراحل کاهش سن در شناسنامه)

جستجو
آنچه در این مقاله خواهید خواند
شبکه های اجتماعی
وکیل تغییر سن

کمک گرفتن از تجربه و توانایی‌های وکیل تغییر سن برای بسیاری از افراد اهمیت بسیاری دارد. زیرا افراد زیادی برای اهداف مختلف چون استخدام شدن در نهادهای دولتی یا خصوصی متقاضی کاهش سن هستند.

پس با توجه به قوانین سخت‌گیرانه‌ای که در سازمان ثبت احوال برای این منظور در نظر گرفته شده است افرادی که خواهان اصلاح یا تغییر سن شناسنامه‌ای هستند باید از وکیل مجرب و متخصص در این زمینه کمک بگیرند.

اهمیت کمک گرفتن از وکیل تغییر سن

کاهش سن جزو موضوعاتی است که امروزه برای افراد زیادی مهم شده است. با این حال کاهش سن جزو مطالبات حقوقی است که تنها یک بار و برای افراد محدودی انجام می‌شود که برای این امر باید به ثبت احوال اثبات کنید که سن شما اشتباه محاسبه شده است.

در چنین پرونده‌هایی وکیل تغییر سن می‌تواند بر اساس اطلاعاتی که دارد و تجربه‌های مختلف در این زمینه به موکل خود کمک بسیاری کند. با توجه به دشواری‌های بسیاری که در این مسیر وجود دارد، موفق شدن در این پرونده‌ها تنها با ارائه مدارک قانونی ممکن است.

قوانین کاهش سن چیست؟

علاوه بر اینکه باید برای طی کردن پروسه کاهش سن از وکیل مجرب کمک بگیرید، بهتر است در خصوص قوانین کاهش سن اطلاعاتی داشته باشید. مهم‌ترین قانون که در این خصوص وجود دارد این بوده که هر فرد در طول دوره زندگی خود تنها یک بار می‌تواند سن شناسنامه‌ای خود را تغییر دهد.

در صورتی که سن واقعی فرد متقاضی با سن درج شده در شناسنامه بیش از ۵ سال باشد می‌تواند با کمک وکیل مجرب و کاهش سن برای اصلاح سن مندرج در شناسنامه اقدام کند و رسیدگی به آن در صلاحیت کمیسیون تشخیص سن است.

اما در صورتی که این اختلاف سن کمتر از پنج سال باشد رسیدگی به آن در دادگاه‌ها و دادگستری محل سکونت فرد درخواست کننده صورت می‌گیرد.

قوانین کاهش سن چیست

ویژگی های بهترین وکیل تغییر سنگ

با توجه به سختگیری‌هایی که در خصوص کاهش یا افزایش سن وجود دارد طبیعتاً کمک گرفتن از بهترین وکیل تغییر سن اهمیت زیادی خواهد داشت. یکی از مهم‌ترین ویژگی ‌های وکیل، تخصص کافی و تجربه بالای وکیل تغییر سن است که به شما کمک می‌کند راحت‌تر پروسه تغییر سن را انجام دهید.

برای انتخاب بهترین وکیل شرایطی را مدنظر قرار دهید به طوری که بهتر است رزومه و قیمت پیشنهادی چند وکیل را مورد بررسی قرار دهید و همچنین در خصوص هزینه مشاوره اولیه تحقیق کنید.

چنانچه وکیل مجرب از موفقیت‌ها و تجارب خود در این راه برای شما صحبت کرد طبیعتاً با خیال آسوده‌تر می‌توانید این مسیر دشوار را به او بسپارید و در نهایت می‌توانید مدارک و اسناد خود را در اختیار این وکلا قرار دهید تا خواسته شما برای کاهش یا افزایش سن را برآورده سازد.

با این حال شما می‌توانید از گروه وکلای ایران دادگستر بهترین وکیل تغییر سن وکیل ثبتی ، وکیل خانوادگی و دیگر وکلای حقوقی و کیفری را انتخاب کنید. این گروه وکالت بیش از ۲۵ سال سابقه در این زمینه دارد.

خدمات وکیل برای تغییر سن

یکی از مهم‌ترین خدماتی که وکیل تغییر سن ارائه می‌دهد ارائه مشاوره در ابتدای کار است. به طوری که موفقیت خود در پرونده موکل را باید تخمین بزند و طبق اسناد و مدارک و دلایل و شواهدی که موکل در اختیارش می‌گذارد به موکل اعلام نماید چند درصد امکان موفقیت وجود دارد.

همچنین خدمات دیگر این وکلا سرعت بالا در پیشرفت پرونده است به طوری که موکل بدون نیاز به دوندگی و پیگیری فراوان می‌تواند مطابق با قانون مراحل را پیش ببرد. همچنین این وکلا شناخت کافی در خصوص قوانین و مقررات ثبت احوال و اسناد سه جلی دارند و کمک زیادی به موکلین می‌کند.

خدمات وکیل برای تغییر سن

هزینه وکیل برای تغییر سن

در خصوص هزینه وکیل برای تغییر سن باید توجه داشته باشید که سختی هر پرونده می‌تواند در هزینه این پرونده‌ها تأثیر داشته باشد. البته با وجود سخت‌گیری‌های ثبت احوال برای تغییر سن شما با پرداخت هزینه به وکیل گزینه‌های دیگر صرفه ‌جویی خواهید کرد و در نهایت پرداخت حق الوکاله به وکیل تغییر سن هم سرعت شما را بالاتر می‌برد و هم باعث می‌شود روند کارهایتان با سرعت بالاتر انجام شود.

سخن پایانی

وکیل تغییر سن یکی از وکلای دادگستری است که افراد برای کاهش یا افزایش سن خود باید به ایشان مراجعه کند لذا روند بازرسی پرونده در این پروسه سختی‌های زیادی دارد و تنها با کمک وکیل امکان‌پذیر است.

با این حال چنانچه بخواهید از وکیل مجرب کمک بگیرید می‌توانید به گروه وکلای ایران دادگستر مراجعه کنید. گروه وکلای ایران دادگستر خدمات قبول وکالت و مشاوره حقوقی در زمینه‌های مختلفی چون امور ملکی، امور ثبتی، قرارداد پیمانکاری حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و غیره را زیر نظر بهترین وکلای پایه یک دادگستری ارائه می‌دهد.

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *