مشاوره رایگان وکیل جرایم پزشکی

جستجو
آنچه در این مقاله خواهید خواند
شبکه های اجتماعی

یکی از وکلای پایه یک دادگستری، وکیل جرایم پزشکی است که چنانچه موکل بخواهد از پزشک شکایت کند بهتر است از این وکلا کمک بگیرد. استفاده از مشاوره رایگان وکیل پزشکی علاوه بر بیمارانی که قصد شکایت از پزشک دارند؛ برای پزشکان نیز الزامی است. زیرا دعاوی پزشکی جزو دعاوی تخصصی است که برای به دست آوردن نتیجه مناسب، باید از وکیل حاذق کمک بگیرید.

وکیل جرایم پزشکی کیست؟

به آن دسته از وکلایی که در پرونده‌های شکایت از پزشک وکالت می‌کنند، وکلای جرایم پزشکی گفته می‌شود. لازم است بدانید این وکلا هم می‌توانند از طرف متهم، که پزشک است وکالت کنند و هم می‌توانند از طرف بیمار به عنوان شاکی اقدام به طرح دعوا نمایند.

با توجه به اینکه وکلای باتجربه تصویر روشنی از مسیر پیش رو برای موکل ترسیم می‌کنند و با قوانین و مقررات مربوط در این زمینه آشنایی کامل دارند پس طبیعتاً بهترین نتیجه را در این زمینه به دست خواهند آورد. حال در صورتی که بیمار به عنوان شاکی بخواهد از خدمات وکیل جرایم پزشکی استفاده کند وکیل ابتدا مراحل شکایت از پزشک را برای شاکی توضیح داده و پس از آن از بیمار وکالت گرفته تا بتواند علیه پزشک شکایت کیفری کند.

 اما در صورتی که متهم یعنی پزشک قصد استفاده از خدمات وکیل جرایم پزشکی را داشته باشد نیاز نیست که در مراحل دادرسی و کمیسیون متهم حضور داشته باشد بلکه وکیل پزشکی می‌تواند به جای پزشک در این جلسات شرکت کند.

مشاوره رایگان وکیل پزشکی

یکی از اقدامات بسیار مهم برای موکلین، استفاده از مشاوره رایگان وکیل پزشکی است. با این حال لازم است بدانید که افراد می‌توانند به دو صورت حضوری و تلفنی با وکیل جرایم پزشکی مشاوره انجام داده و تمامی سؤالات و ابهامات خود را مورد بررسی قرار دهند. برای استفاده از خدمات رایگان، افراد می‌توانند از مشاوره تلفنی استفاده کرده و در صورت نیاز دیگر خدمات وکیل پزشکی را انتخاب کنند.

مزایای مشاوره با وکیل پزشکی

همان‌طور که گفته شد استفاده از مشاوره وکیل پزشکی روشی مناسب برای انتخاب بهترین وکیل خواهد بود. مزیت استفاده از مشاوره حقوقی با وکیل جرایم پزشکی این است که افراد می‌توانند به صورت دقیق و تخصصی مسائل حقوقی مربوطه و موارد احتمالی را بررسی کنند.

مثلاً در گروه وکلای ایران دادگستر شما می‌توانید مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل جرایم پزشکی و بهترین وکیل قصور پزشکی داشته باشید. علاوه بر این یکی دیگر از وکلای باتجربه این مجموعه وکیل قاچاق دارو است که به قوانین مرتبط در خصوص قاچاق دارو کاملاً مسلط بوده و می‌تواند به زبان ساده و روان برای موکل خود توضیح دهد‌.

خدمات وکیل جرایم پزشکی

وکیل جرایم پزشکی در گروه وکلای ایران دادگستر خدمات کاملی در زمینه سهل انگاری و بی‌احتیاطی پزشکان مختلف و همچنین ارائه بهترین راهکارهای قانونی و خدمات حقوقی به افراد ارائه می‌دهد. به طوری که شما با کمک این وکیل می‌توانید پس از دریافت مشاوره با وکیل پزشکی، خدمات زیر را دریافت کنید:

  • تنظیم شکواییه

از جمله خدمات ارائه شده توسط وکیل جرایم پزشکی، تنظیم شکواییه است. این شکواییه باید از لحاظ حقوقی بدون ایراد باشد و کاملاً متناسب با موضوع مد نظر شما تهیه گردد.

  • تنظیم لایحه

یکی دیگر از مواردی که افراد به دنبال استفاده از خدمات وکیل پزشکی هستند، تنظیم لایحه توسط این وکلا است. افراد به عنوان شاکی و یا پزشک می‌توانند با وکیل متخصص پزشکی مشورت کرده تا لایحه دفاعی مناسب برای آن‌ها تنظیم کنند و آن را در دادگاه ارائه دهند.

  • انجام مراحل رسیدگی به جرایم پزشکی در دادگاه

علاوه بر آنچه بیان شد بررسی مراحل رسیدگی به جرایم پزشکی در دادگاه از دیگر خدمات ارائه شده توسط وکیل پزشکی است. این وکیل همچنین باید به صورت مستمر شکایت موکل خود در دادسرای جرایم پزشکی را پیگیری کند و در صورت نیاز نیز می‌تواند به نظر کمیسیون پزشکی و تمامی قراردادهای صادر شده از مرجع قضایی چون دادسرا اعتراض کند.

سخن پایانی

وکیل جرایم پزشکی با آگاهی و تسلط بر قوانین مرتبط با پزشکان در صورت پیش آمدن مشکل بین پزشک و بیمار وارد عمل می‌شود و خدمات جامعی ارائه می‌دهد. طبق قوانین پزشکی در قانون تشکیل سازمان نظام پزشکی چنانچه پزشکان در انجام وظایف خود کوتاهی کنند و یا مرتکب جرم شوند بیماران می‌توانند با کمک وکلای باتجربه اقدام به شکایت نمایند.

همچنین پزشکان نیز برای تبرئه خود می‌توانند از خدمات این وکلا کمک بگیرند. حال در نظر داشته باشید که گروه وکلای ایران دادگستر خدمات قبول وکالت و مشاوره حقوقی در زمینه‌های مختلفی چون امور ملکی، آموز ثبتی، قرارداد پیمانکاری، حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و … را زیر نظر بهترین وکلای پایه یک دادگستری در ایران ارائه می‌دهد.

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You cannot copy content of this page