وکیل نفت و گاز

با توجه به پیشرفت صنعت نفت و گاز در کشور ایران و همچنین جایگاه کشورمان در این صنعت (رتبه دوم جهان در منابع گازی، رتبه چهارم جهان در منابع نفتی روزبه‌روز دعاوی ناشی از این صنعت افزایش می‌یابد.
لذا برای موفقیت و جلوگیری از بروز هرگونه خسارت، می‌بایست از وکیل نفت و گاز متخصص و خبره در این حوزه استفاده کرد.
مجموعه ما با معرفی وکیل نفت و گاز یکی از اولین و بهترین مجموعه‌ها در حوزه دعاوی نفت و گاز است.

تنظیم قراردادها توسط وکیل نفت و گاز

هر قراردادی، نقطه آغاز یک رابطه حقوقی است. قراردادها انواع مختلفی دارند که به لحاظ چگونگی استفاده و اهداف، در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند.

اگر یک قرارداد، جامع، دقیق و مطابق با موازین قانونی، متناسب هر هدف و کار ما تنظیم گردد، قطعاً از بروز اختلاف‌های حقوقی و مالی در آیند می قرارداد جلوگیری خواهد شد. به همین منظور مجموعه ما با معرفی وکیل نفت و گاز و قراردادها متناسب با  حوزه‌ی نفت و گاز به شما در پیش برد اهدافتان کمک خواهد کرد. 

همچنین برای دریافت مشاوره از بهترین وکیل شرکت نفت میتوانید با مشاورین حقوقی در گروه وکلا ایران دادگستر در ارتباط باشید.

تنظیم قراردادها توسط وکیل نفت و گاز

دعاوی حوزه صنعت

صنعت گستردگی پیچیدگی و اختلاف‌های خاص خود را دارد که یکی از دلایل آن می‌تواند میزان گردش مالی بسیار بالا در این حوزه باشد. صنعت در کشور ما حوزه‌های مختلف دارد که مهم‌ترین و بزرگ‌ترین آن صنعت نفت و گاز است. قانوناً با توجه به گستردگی، دعاوی حوزه صنعت نفت و گاز بیشترین دعاوی صنعتی در کشور ما می باشد. برای موفقیت در این دعاوی میباست از ویل وکیل نفت و گاز متخصص بهره گرفت. لذا شما می‌توانید با انتخاب و کلای مجموعه‌ما، ضریب موقعیت خود را در این دعاوی افزایش دهید.

بهترین دعاوی نفت و گاز

در هر نوع قرارداد ممکن است مشکلات و اختلافاتی پیش بیاید، در قراردادهای نفت و گاز که حساسیت بیش تری دارند هم امکان بروز اختلاف وجود دارد. در این شرایط، داوری در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است. روش داوری به دلیل هزینه پایین، سرعت بالا و تخصصی بودن جزو راه های مهم داوری در قراردادها و مخصوصا در حوزه نفت و گاز است. بهترین وکیل دعاوی نفت و گاز در تهران که تجربه این داوری را داشته باشند می توانند از پس این مسئولیت برآیند.

داوری به دو شکل کلاسیک و مدرن صورت می پذیرد که هر یک از این داوری ها دارای شروط خاصی می باشند که در این قسمت به آن ها اشاره می نماییم.

شروط داوری کلاسیک

در سال های قبل از 1980 قراردادهای نفتی و شروط داوری آن ها بسیار قدیمی بوده و سبب بروز مشکلات بسیار می شد. پس از انعقاد قرارداد کنسرسیوم ایران تحولی در این قراردادها ایجاد گردید اما باز هم کامل نبود. بندهای مهم شروط داوری کلاسیک به شرح زیر است:

  • شرط داوری مندرج در امتیازات سه گانه لیبی
  • داوری در قرارداد شرکت ملی نفت ایران و شرکت فرانسوی
  • داوری در قراردادهای مشارکت مصر با پان امریکن
  • داوری در قراردادهای پان آمریکن و سافایر با شرکت ملی نفت ایران

شروط داوری مدرن

بروز مشکلات مختلف در شروط داوری کلاسیک و تاثیرات و تبعات آن بر قراردادهای دیگر، سبب شد که فعالان این عرصه تغییراتی را در این شرایط ایجاد کنند و قوانین متحدالشکلی را تعریف نمایند. این قوانین شامل بندهای زیر است:

  • شرط داوری مربوط به پرونده های مربوط به راک اویل
  • شرط داوری در قوانین و قراردادهای برخی کشورهای شمال آفریقا
  • شروط داوری در قراردادهای نفتی برخی کشورهای جنوب غرب آفریقا

پیمانکاری حوزه نفت و گاز

پیمانکاری، یکی از روش‌های برون‌سپاری کار به دیگران، در قبال پرداخت وجوهی می‌باشد، ابتدا فقط اشخاص حقوقی با استفاده از روش پیمانکاری، امور خود را در قالب قرارداد مناقصه به دیگران واگذار می‌نمودند، اما امروزه حتی اشخاص حقیقی نیز، برای انجام امور خود از روش پیمانکاری سالم استفاده می‌نماید و در قبال انجام کار، دستمزد پیمانکار را پرداخت می‌نمایند.

با ترویج استفاده از روش (قرارداد پیمانکاری)، اختلاف‌ها و دعاوی حقوقی و کیفری ناشی از آن نیز گسترش‌یافته است. وکلای مجموعه‌ی ما، با سال‌ها تجربه در زمینه دعاوی پیمانکاری، می‌توانند به اشخاص حقیقی و حقوقی در پرونده‌ها و دعاوی ناشی از پیمانکاری به‌تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی کمک کنند.

داوری در حوزه نفت و گاز

داوری یکی از روش‌های دادرسی خصوصی است. درواقع افراد با انتخاب داور، دیگر به مراجع قضایی، مراجعه نمی‌کنند و به‌وسیله داور می‌توانند با اخذ رأی داوری، در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه به نتیجه دعاوی خود برسند.
وکلای مجموعه ما باسابقه‌ترین افراد در داوری دعاوی مدنی، تجاری بین‌المللی و سرمایه‌گذاری می‌باشند. وکلای مجموعه‌ی ما با گذراندن دوره‌های داوری و با دارا بودن گواهینامه‌های معتبر داوری از مراجع داخلی و خارجی ((oxford می‌توانند بهترین خدمات را به مراجعه‌کنندگان ارائه دهند.

داوری در حوزه نفت و گاز

مطالبه وجه از طریق وکیل نفت و گاز

دعاوی مطالبه وجه، بیشترین این دعاوی در محاکم قضایی ایران می‌باشد. دلیل این آمار می‌تواند ناشی از صدور چک سفته و پرداخت‌های مالی افراد به یکدیگر باشد. اگر قصد مطالبه وجه خود را از هر شخصی دارید با ارتباط گرفتن با وکلای مجموعه‌ی ما می‌توانید هرچه زودتر برای رسیدن به حقوق خود اقدام نمائید.

تنظیـــم دادخــواست و شکواییــه

با پر کردن فرم کارشناسان ما برای تنظیم درخواست شما، در کوتاه ترین زمان با شما ارتباط برقرار میکنند.

از کجا شــــروع کنیم؟!

ما مدعی هستیم آخرین مجموعه مهاجرتی است که مراجعه می کنید.
پروسه قضایی در کشور جدید ممکن است فرایندی پیچیده و چالش‌برانگیز باشد. در این موارد، بهره‌گیری از خدمات مشاوره و وکالت مهاجرتی می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری و پیشرفت در فرایند مهاجرت کمک کند.وکلای مهاجرتی وکیل‌لند می‌توانند به شما راهنمایی کنند و راه‌حل‌های مناسب را برای شما پیشنهاد دهند.

ثبـــت نـــام کنیـــــد و وارد پروفایل خودتون شوید

موضوع مشاورتون رو انتخاب کنید

وقتتون رو رزرو کنید

همکاران ما در اســــرع وقت با شما تماس میگیرند