وکیل تبدیل وضعیت استخدامی ⚖️

جستجو
آنچه در این مقاله خواهید خواند
شبکه های اجتماعی
وکیل تبدیل وضعیت استخدامی

وکیل تبدیل وضعیت استخدامی برای آن دسته از افرادی که به دنبال پیگیری پروسه تبدیل وضعیت شغلی در دستگاه‌های اجرایی هستند خدماتی ارائه می‌دهد. در واقع منظور از تبدیل وضعیت تغییر شرایط استخدامی اشخاص از قراردادی به پیمانی و رسمی است و در صورتی که فرد بخواهد شرایط استخدامی خود را تبدیل کند باید از وکلای باتجربه در این زمینه کمک بگیرد.

تبدیل وضعیت استخدامی

یکی از دغدغه‌های امروز که برای افراد زیادی وجود دارد تغییر وضعیت استخدامی از قراردادی به پیمانی و رسمی است. بنابراین افراد زیادی با توجه به اینکه سال‌های متمادی در این شرایط قرار دارند تمایل دارند به وضعیت بالاتری از قراردادی به پیمانی و از پیمانی به رسمی برسند.

در واقع نیروهای رسمی و پیمانی مزایای بیشتری نسبت به نیروهای قراردادی دارند و نیروهایی که به صورت قراردادی هستند برای داشتن امنیت شغلی و بیمه به دنبال تغییر وضعیت هستند که در این صورت پیشنهاد می‌شود از وکیل تبدیل وضعیت استخدامی کمک بگیرند.

در صورتی که ارگان‌ها با تبدیل وضعیت کارکنان خود موافقت نکنند بهتر است از وکیل تبدیل وضعیت کمک گرفته شود.

افراد واجد شرایط برای تغییر وضعیت استخدامی

افرادی که حداقل ۵ سال از استخدام پیمانی آن‌ها گذشته باشد می‌توانند برای تغییر وضعیت استخدامی اقدام نمایند. همچنین امتیاز ارزشیابی فرد در سه سال آخر نباید از ۸۰ درصد کمتر باشد. علاوه بر این فرد باید شرایط عمومی برای استخدام رسمی چون نداشتن اعتیاد به مواد مخدر، داشتن تابعیت ایرانی، عدم سوء سابقه کیفری و … را داشته باشد.

افراد واجد شرایط برای تغییر وضعیت استخدامی

چرا باید از وکیل تبدیل وضعیت استخدامی کمک بگیریم؟

با توجه به آنچه گفته شد می‌توان گفت بهترین روش برای سرعت بخشیدن در انجام تغییر وضعیت استخدامی، کمک گرفتن از وکیل تبدیل وضعیت استخدامی است. اگر برای شما هم سؤال پیش آمده که چرا باید از این وکلا کمک بگیرید توجه داشته باشید با وجود دانش و تخصص کافی که این وکلا دارند به شما کمک می‌کنند با سرعت بیشتری پرونده خود را پیش ببرید‌.

دیگر دلیلی که باید از وکیل تبدیل وضعیت کمک بگیرید این است که این وکلا با توجه به تخصصی که دارند اشتباه حقوقی در تنظیم درخواست نمی‌کنند زیرا هرگونه اشتباه و یا نقص مدارک تبعات جبران‌ناپذیری خواهد داشت.

گروه وکلای ایران دادگستر

وکیل تبدیل وضعیت استخدامی و دیگر وکلای ایران دادگستر جزو وکلای مجرب تهران هستند که با داشتن ۲۵ سال تجربه در بررسی و حل و فصل پرونده‌های حقوقی و کیفری، پرونده‌های هم‌وطنان عزیز در ایران و خارج از کشور را بر عهده می‌گیرد. با این حال چنانچه به دنبال بهترین وکیل ثبتی ، وکیل تبدیل وضعیت استخدامی، وکیل ملکی، وکیل خانواده، وکیل مالی، وکیل نفت، وکیل قرارداد پیمانکاری، وکیل مطالبه وجه و … بودید می‌توانید از این مجموعه کمک بگیرید.

علاوه بر ارائه مشاوره رایگان در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی برای موکلین این امکان را فراهم می‌کند تا قبل از سپردن پرونده خود به وکیل مجرب در خصوص خدمات ارائه شده توسط این وکلا اطلاعات کامل به دست آورند و همچنین درصد موفقیت در پرونده مورد نظر را ارزیابی کنند.

گروه وکلای ایران دادگستر

هزینه وکیل تبدیل وضعیت استخدامی

افرادی که به دنبال تبدیل وضعیت استخدامی خود هستند یکی از سوالاتی که ممکن است برای آن‌ها پیش بیایید در خصوص هزینه وکیل تغییر وضعیت استخدامی است. در این باره می‌توان گفت مقدار سختی هر پرونده تأثیر مستقیم در این باره داشته باشد. برای اطلاع از هزینه این وکیل قبل از هر چیزی می‌توانید این قیمت را بپرسید و از مشاوره رایگان استفاده کنید.

سخن پایانی

وکیل تبدیل وضعیت استخدامی به موکل کمک می‌کند تا راحت‌تر پروسه تبدیل وضعیت استخدامی از قراردادی به پیمانکاری و رسمی انجام شود. چنانچه شما هم به دنبال وکیل مجرب هستید باید بدانید گروه وکلای ایران دادگستر خدمات قبول وکالت و مشاوره حقوقی در زمینه‌های مختلفی چون امور ملکی، امور ثبتی، قرارداد پیمانکاری حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و غیره را زیر نظر بهترین وکلای پایه یک دادگستری ارائه می‌دهد.

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *