تقاضای توقیف عملیات اجرای در پرونده قتل غیرعمدی ناشی از تصادف

جستجو
آنچه در این مقاله خواهید خواند
شبکه های اجتماعی
پرونده قتل غیرعمدی ناشی از تصادف

قتل غیر عمد یا شبه عمد در اثر تصادف همان طور که از ظاهرکلمه مشخص است، یعنی راننده بدلیل بی احتیاطی و بی مبالاتی با شخص برخورد می کند. و باعث فوت شخص می شود. دلیل غیر عمد بی مبالاتی وعدم احتیاط بیان شد. از این جهت قتل است، که نتیجه ى آن فوت و سلب حیات از یک شخص دیگرى می باشد.

وکیل قتل می گوید: در پروندهایی که با موضوع قتل غیر عمد به دلیل تصادفات رانندگی است، عمل ارتکابی (قتل) با قتل عمد که با عمد و آگاهى و قصد و سوء نیت و نتیجه ى امر که سلب حیات و فوت شخص را به همراه دارد متفاوت می باشد. در ادامه یک نمونه تقاضای توقیف عملیات اجرای در پرونده قتل غیرعمدی ناشی از تصادف در اختیار مخاطبان گرامی قرار گرفته است.

تقاضای توقیف عملیات اجرای در پرونده قتل غیرعمدی ناشی از تصادف

بسمه تعالی تاریخ: …………………
معاونت محترم قضایی دادگستری ………………………………
موضوع: پرونده کلاسه
سلام علیکم،
احتراماً باستحضار می‌رساند:

حبس
اینجانب ……………………………… فرزند ………………… به اتهام قتل غیرعمد ناشی از تصادف به شش ماه محکوم گردیده‌ام. از جهت اینکه در شهرستان ………………… دارای موقعیت خانوادگی می‌باشم که اعزام به زندان، تحمل حبس، مشکلاتی را برای من خواهد داشت، از طرفی هم برای اخذ رضایت در حال مذاکره می‌باشیم.

تقاضا می‌شود دستور اقدام مقتضی در جهت توقیف عملیات اجرایی صادر تا انشاء با پا درمیانی افراد مصلح که هم اکنون هم در حال مذاکره می‌باشند رضایت شکّات اخذ گردد. یکی از مشکلات اخذ رضایت هم از ناحیه بیمه است که تا بحال دیه را نپرداخته، رفع این مشکل هم کمک به اخذ رضایت خواهد بود. درخواست دستور اقدام مقتضی مورد استدعاست.

با تقدیم احترام
نام و نام خانوادگی
امضاء

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You cannot copy content of this page